بانک کشاورزی

تاریخ: 06 آذر 1392

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان:مشتری مداری مهمترین راهبرد و اصل مورد تاکید بانک کشاورزی است

مهندس جهان نجاتی مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان در جلسه توجیهی کارگزاران بخش خصوصی در امر وصول مطالبات گفت: مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان مهمترین راهبرد و اصل مورد تاکید کارکنان بانک کشاورزی است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمان در این جلسه که با هدف تشریح امور قابل انجام توسط بخش خصوصی در امر وصول مطالبات در راستای افزایش درصد وصولی شعب استان برگزار شد، مهندس جهان نجاتی افزود: مشتریان بدهکار ما همچنان مشتری ما هستند و باید ضمن تکریم و احترام گذاردن به آنان راهکارهای مناسب برای تسهیل در پرداخت بدهی شان را به آنان ارائه کنیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود و در جمع کارگزاران بخش خصوصی وصول مطالبات از افزایش نرخ حق الزحمه این کارگزاران در صورت عملکرد مناسب آنان خبر داد.